Korte rijdag en heerlijk in zee gezwommen

25 september 2021 - Villasimius, Italië

Vanaf het wijnhuis was het maar 65 km, weliswaar kleine weggetjes maar toch. Wel wat meer omgereden, zoekend naar lunch restaurant, maar geen leuke haventjes met restaurantjes. Uiteindelijk leuke strandtent gevonden en heerlijke gegrilde tonijn gegeten. En om 14.00 uur bij camping. Poort tot 15.30 uur gesloten, maar gelukkig werd voor ons de slagboom geopend. Sta onder een afdakje vlak bij het strand. Bijna Uiterste puntje van Sardinië . Heerlijk gezeten, eindelijk weer goed internet, en later nog heerlijk in zee gedobberd, zeer ondiep.

1. Wil.uit N'sluis:
    26 september 2021
    Fijn zo'n ontspannen dag, is al te lezen aan je verhaal, niet met dat " laag vliegende vliegtuig hoeven vliegen".
    En nu hoop ik dat je morgen ook nog zo'n rustige dag heb, en dan er weer voor gaan , want dan komt de terugreis volgens mij in het zicht. Geniet er nog van.
  2. John & Fong:
    26 september 2021
    Kijk Loes, dat is natuurlijk ook vakantie, lekker even niets doen 🍷!
  3. Marjolein Groot:
    26 september 2021
    Heerlijk even zo’n dobberpartij, geef je pijntjes even rust. Al dat gejakker is ook niet goed en je moet nog even verderop kijken ! Groetjes en houd je taai.
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    26 september 2021
    Wat een bofbibs ben je toch. Liefs en ga zo door.
  5. Loes:
    26 september 2021
    De reis duurt met de groep tot 3 oktober, dan arriveren we in Genua, dan rijd ik langzaam terug, ben dinsdagmiddag in hotel in zuid-Belgie/ Luxemburg, kan daar mijn sieraden die daar te koop liggen wisselen en woensdagochtend 7/10 retour
  6. Willemien:
    Hoi loes ,
    Toch nog ruim een weekje met de groep . Zo te horen heb je het erg naar je zin . Het zijn leuke mensen . Dat kan soms ook tegenvallen . Vast alweer nieuwe plannen gemaakt! Hoe is het met de slijmbeurs
    ontsteking ? Je hebt nog een behoorlijk stuk voor de boeg . Nog mooie belevingen deze week . Dat zal vast gebeuren . Altijd leuk om jouw reis te volgen . Geniet en let op jezelf !
  7. Caroline Bink:
    26 september 2021
    Nog een fijne tijd Loes en mooie belevingen, zit vast nog wat in het vat!
  8. Ingrid Busch:
    27 september 2021
    Fijn, dat je zo dankbaar kunt zijn en volop geniet!