Jehova,s getuigen

18 juli 2019 - Kjellerup, Denemarken

Weer wat nieuws, er is hier een grote meeting van Jehova’s getuigen, ze komen vanuit de hele wereld, ik zat in Hoo on bus naast iemand uit Pennsylvania en Delaware, zij deelde lollies uit aan kinderen en hij gaf mij een traktaatje in Deens! Nou daar heb ik in zitten lezen hoor

1. Willemien:
    18 juli 2019
    Ha ha, je maakt nogal eens wat mee!
    Ik neem aan dat je je niet aansluit bij deze sekte . Dan zijn we je kwijt . En hoe moet het dan met de mineralen en shows ?
    Gelukkig dat je maar goeie schoenen hebt . Met Fitflops kan je snel weg zijn. Zelfs rennen loes ! Ben benieuwd wat er nog meer te wachten staat . Het is in ieder geval verre van saai!!!
  2. Loes:
    Heel snel hollen😀😀👍
  3. Marjolein Groot:
    18 juli 2019
    Ik noem die types “Jezus verraders”
  4. Wil.uit N'sluis:
    W
    Deze mensen willen ook met vakantie en dan organiseer je zo iets, ze hadden geld over (geen Sinterklaas of Kerst ), en dat geld moet toch rollen.
    Wat een mooie foto's.
    Ben benieuwd als je thuis komt hoeveel je er heb gemaakt.
    En de zeemeermin blijft daar ook altijd maar zitten op haar kei.
    Nog een fijne reis en ik wacht weer op je volgende mail. wat je beleeft heb.
  5. Mieke:
    19 juli 2019
    Nou Loes, ik vond het al zo netjes. Als je thuis bent moet je kijken naar de film Babettes Feast.Over de combinatie eten en het protestantse geloof op het Deense platteland.Er spoelt een Franse chef kokkin aan in die strenge geloofsgemeenschap. Met alle gevolgen van dien. Prachtige film.
  6. Loes:
    Ok ga ik zoeken