Jeep safari, 3,5 uur

23 september 2021 - Orgosolo, Italië

Met 3 jeeps hoog de bergen in naar 1300-1400 m. Het was nog een knap probleem om in de jeep te komen, maar met een kontje lukte het. We zitten hier op een camping agriculture. Gisteravond hadden we een gezamenlijk diner. Super eten en super gezellig. Hele groep is leuk met elkaar!

Om 9 uur met de jeeps eerst naar een grafheuvel van 5000 jr oud geweest, daarna via zeer smalle bospaadjes al schuddend en hobbelend de bergen in. Daar lopen en de gidsen maar vertellen over de vegetatie en de omgeving. 13.30 uur terug en op banken zittend geluncht, met nog 2 bussen vol italiaanse gasten. Kleine biggetjes aan het spit, lamsvlees/schapenvlees, antipasti, het kon niet op. Werd geserveerd op plankjes en met vingers eten. Onbeperkt wijn voor onze groep. Dessert en grappa toe! Ze konden ons wegrollen!

1. John & Fong:
    23 september 2021
    Het was even stil van jouw kant maar nu weten we dat het de Grappa was, haha Loes, mooi verhaal weer!
  2. Boukje Abbink-Bruining:
    23 september 2021
    Jouw humor vind ik heerlijk. Je geniet enorm merk ik.
  3. Marjolein Groot:
    23 september 2021
    Wie verre reizen maakt kan veel verhalen is het gezegde en wat een prachtige foto’s weer !!!
  4. 23 september 2021
    Na de netwerk stilte weer een mooi verhaal van jou. Veel zien en lopen , als traktatie lekker eten wat wil je nog meer.
  5. Jitske:
    23 september 2021
    Ik hen ook zo'n maaltijd meegemaakt met speenvarkens, kreeg ook zo'n stuk vlees op m'n bord met melktanden en wel.
  6. Alex:
    23 september 2021
    Ten voeten uit een reis die jou op het lijf geschreven is.

Lekker eten, een goed glas (-) wijn, geweldig gezelschap en een eiland dat meewerkt, mijn moeder zou zeggen: "Geniet, je kunt het nooit jonger doen!"

En daar ben ik het roerend mee eens.
  7. Willemien:
    Hai loes ,
    Je bent weer boven water ! Mooie reisverhalen . Wat een kilometers maak jij . Wel fijn dat het gezelschap prettig is .
    Daarnaast ook een fijn gevoel , bij calamiteiten is er altijd hulp
    Daar maar niet van uitgaan !
    Het eten is altijd een verrassing en heerlijk.
    Neem zo nu en dan je rust , zeker wanneer je acrobatische toeren moet maken om in een jeep te komen . Het is gelukt😅😅👍🍷
    Fijne reis nog 👋