Japie on tour met 2 dames Boukje en Loes

15 juni 2022 - Blaricum, Nederland

Voorbereiding is in volle gang, donderdag ochtend vroeg wordt ik opgehaald door Boukje en zoon.

de reis: vliegen naar Calgary, Alberta, Canada. 1 hotelovernachting en dan vrijdag de camper ophalen. 4 weken zwerven door Alberta, Montana, Oregon, Washington,British Columbia, daarna camper inleveren en Boukje vliegt naar huis en ik vlieg door naar Victoria, Vancouver eiland,  waar ik opgehaald wordt door broer en schoonzus en 2 hondjes om naar hun huis op Saltspring Island te gaan voor 2 weken.

1. Ingrid Busch:
    15 juni 2022
    Lieve Loes, wat heb je opnieuw een geweldige onderneming bedacht! Japie heeft een bijzonder vrouwtje! En Boukje een bijzondere vriendin!
    Heerlijk om zo lang te kunnen pierewaaien en te kunnen gaan en staan waarheen de wind je waait. Ik neem een Nederlands afscheid van je en eindig met: “Behouden vaart en geniet je te pletter!”
  2. Petra Delhez:
    15 juni 2022
    Fantastisch vooruitzicht Loes! Maak er weer een onvergetelijke reis van en geniet je een slag in de rondte.
    Liefs van Petra en Emma.
  3. Boukje Abbink-Bruining:
    15 juni 2022
    Lieve Loes, Japie en Boukje. Ik wens jullie een geweldige reis. Geniet niet te weinig en we zien elkaar na de zomer. Ik kijk uit naar jullie avonturen.
    Hartelijke groeten, Boukje
  4. Liesbeth:
    15 juni 2022
    Een fantastische reis toegewenst. Ik ga jullie weer volgen en dan reis ik ook een beetje mee. Zie er naar uit.
    Groetjes, Liesbeth .
  5. Coby Faas:
    15 juni 2022
    Alweer een droomreis van jou die ik ga volgen Veel plezier.
    Hartelijke groeten, Coby
  6. Esthelle:
    15 juni 2022
    Lieve Loes, wat een mooie reis!!!
    Genieten en veel plezier
    Lieve groet Esthelle 💖
  7. Kitty:
    15 juni 2022
    Hoi Loes. Wat spannend weer allemaal .Heel veel plezier ook voor Japie en Boukje. Liefs Kitty
  8. Reggie van Berkel:
    Hoi Loes,
    wat ziet je reis er geweldig uit. Geniet ervan en ik kijk uit naar je spannende verhalen.
    Liefs Reggie
  9. Jacqueline Oomens:
    15 juni 2022
    Hey Loes; weer een mooi avontuur in t vooruitschiet.
  10. Willemien:
    Hoi Loes ,
    Eindelijk is het dan zo ver . Naar een tijd van hard werken en de nodige hectiek . Heerlijk op avontuur . Fijn dat je reisgenoten hebt waar je het mee kan delen . Japie zit weer in een voor berechte positie. Genieten jullie volop en maak mooie verhalen .
    Goeie reis !
  11. Elske:
    15 juni 2022
    Ik vroeg me al af: wat gaat het nu weer worden? Maar héérlijk, die route! Calcary,BC, Vancouver en V.Island , heb ik mooie herinneringen aan! Pràchtige natuur! Die andere Staten ken ik niet.💕⛺️☀️🌵😎
  12. Edzo Jonge:
    15 juni 2022
    Wat een fantastische vakantietrip ga je maken, Loes, geniet ervan, stay healthy en ik zie je eind juli weer!
  13. Alex:
    Hi Loes (en Boukje natuurlijk),

Geniet van de reis en probeer ook weer gezond terug te komen, houdoe, Alex
  14. Esther van Casteren:
    hoi Loes,

wat een geweldige reis wordt het. Ik wens jou veel plezier en ik ga je zeker volgen.
    Groetjes van Vincent en mij
  15. Marian:
    15 juni 2022
    Hi Loes, wat heerlijk om met jouw nieuwe avontuur mee te mogen reizen..
    Veel plezier!
  16. Jitske:
    15 juni 2022
    Heel veel plezier en groetjes aan Boukje en wat later aan Anneke en Jaap.
  17. Willy Stokhof:
    Lieve Loes,
    Geweldig wat je nu weer gaat ondernemen, prachtig daar, genieten maar!
  18. Gini van van Bokhoven:
    15 juni 2022
    Hallo Loes en Boukje, Ik wens jullie een hele fijne reis, met mooi weer, en geniet er van.
  19. Lies Verver:
    16 juni 2022
    Dag Loes, geniet van dit nieuwe avontuur met Boukje en Japie. Wat fijn dat je jouw familie gaat zien en daar twee weken zal zijn.