Japie en ik gaan weer op reis…Corsica en Sardinië…. start morgen!

30 augustus 2021 - Blaricum, Nederland

Deze reis had ik vorig jaar al geboekt, maar door Corona uitgesteld. Met reisleider Michel (IJsland) weer op pad met nog 12 VW busjes. Mooie groep, we ontmoeten elkaar a.s. Vrijdag in Pisa Italië.

En het leuke is dat deze reis betaald is door mijn overleden broer: ik had van hem een hele bijzondere schaats geërfd, en dit voorwerp heb ik dit voorjaar verkocht in het TV programma:

Van Onschatbare Waarde, te zien as 8 september op Nederland 1, 20.30 uur bij omroep Max.

1. Marian:
    30 augustus 2021
    Gelijk heb je Loes! Heerlijk op reis gaan en naar een warmere plek. Pisa is heel mooi. Ook bijzonder dat deze reis door je broer is betaald via een schaats....(ga t zien)
    Veel plezier en ik volg/reis weer mee.....
    groeten Marian
  2. Jacqueline Oomens:
    30 augustus 2021
    Een heel mooie reis Loes!
  3. Willy Stokhof:
    Lieve Loes,

Wat ben je toch weer geweldig! Natuurlijk, ga op reis zo lang je het nog kan, want ik merk, dat het op mijn leeftijd (85) steeds minder wordt, vooral het lopen! Maar goed, ben toch vorige week met vriendin naar Quedlinburg (Dtsl) geweest en ga in september een kort reisje maken naar Monda (Andalusia) met dezelfde vriendin.
    Loes, ga genieten van Sardinie en Corsica, ik ben er geweest en beide eilanden vond ik prachtig. Goede reis, Wil
  4. Edzo Jonge:
    30 augustus 2021
    Hele fijne reis Loes, geniet ervan!
  5. Willemien:
    Hallo loes ,
    Wat geweldig dat je het kan en ook nog doet . Ook heel bijzonder ter nagedachtenis aan je broer . Ik zal proberen te kijken op 8 sept ! Pisa ben ik niet geweest wel Siena en Florence . Toscane is een prachtige omgeving . Heerlijk eten en veel kunst en natuurschoon.
    Geniet er vooral van en voorzichtig met corona . Schijnen veel mondkapjes gebruikt te worden in Italië . Ik ga je weer volgen ,en hoop dat je een veilige en leuke reis hebt . Het weer is nu aangenaam ! Goeie reis Loes!!!
  6. Peti van Campen:
    30 augustus 2021
    Wat een interessant object.
    Goede reis. Moge de genius van de schaats je begeleiden.
  7. John & Fong:
    Fijne vakantie Loes!
  8. Marian Verdurmen:
    30 augustus 2021
    Veel plezier Loes en rijdt voorzichtig!
    Zal je volgen via je blog.
    Groet Marian Verdurmen
  9. Boukje Abbink-Bruining:
    30 augustus 2021
    Weer bijzonder Loes. Programma wordt opgenomen. Gaan we zeker kijken. Heel aardig van je overleden broer. Hij gunt het je vast. Ik ga je weer volgen. Tof en geniet ze. Groetjes ook van Wink. Boukje x
  10. Caroline Bink:
    30 augustus 2021
    Geweldig Loes dat het door kan gaan!
    Corsica en ook Sardinie allebei prachtig.
    Kreeft eten op Cosica en Italiaanse gerechten op Sardinie puur genieten.
    Heb het goed en fijne reis, kijk uit naar je reisverslagen!
  11. Jitske:
    Denk aan de broccoli!
  12. Loes:
    😃😃😁👍
  13. Jitske:
    30 augustus 2021
    Vergeet de broccoli niet!
  14. Elske:
    30 augustus 2021
    Ik kreeg van mijn buuf Ank ook al bericht, via jullie Club!
    Er zit een geweldige fanclub voor de buis op de 8 e!
    En met begeleiding van Michel weten we zeker dat je niet in 7 sloten tegelijk loopt/ valt!🤣 We wachten op je eerste bericht!
    Bon voyage! 🍀💕☀️
  15. Marianne:
    30 augustus 2021
    Loes ik wens je een fijne reis,ik ga morgen weer voor het eerst na 1jaar naar het Singer museum.Ik ga zeker kijken naar Onschatbare waarde
  16. Marianne van Ravenswaay:
    30 augustus 2021
    Ha Loes, Wat fijn dat je weer op reis gaat, en met vertrouwde leiding. Ik ga zeker kijken naar het programma Van Onschatbare Waarde; bijzonder, dat deze reis gekoppeld is aan de nalatenschap van je broer! Mooie reis gewenst (ik kijk uit naar je verhalen), alle goeds, geniet ervan!
    Hartelijke groet van Marianne van Ravenswaay.
  17. Ingrid Busch:
    Lieve Loes,
    Geniet je te pletter en vergeet Wordfeud niet!
    Ik verheug me op je berichten!
    Liefs, Ingrid.
  18. Kitty:
    31 augustus 2021
    He Loes ik wens je een heel fijne vakantie mogelijk gemaakt door Hans. Veel plezier en ik zal je verhalen met plezier lezen.
  19. Wil.uit N'sluis:
    31 augustus 2021
    Heerlijk dat je weer op reis en gaat genieten en dat Hans op die manier met je mee gaat. Zal wel een dubbel gevoel geven maar geniet ervan, nu kan het nog.
    Wens je een fijne vakantie toe, en hier ga ik genieten van je reisverhaal. Hier staat de uitzending al aan gestreept op de kalender en in de tv bode.
    O, ja , en Japie Apie gaat toch ook mee!!!!!
    Een heel goede reis gewenst. wil.
  20. Hans Bouwman:
    31 augustus 2021
    Lieve Loes, een donders veilige reis goed dat Hans meegaat .Groetjes, see you later!! Hans B.