Ipv Bourtange en Aurich naar IJsland, pas 2 weken geleden geboekt.

14 juli 2020 - Kjellerup, Denemarken

In januari- februari plande ik een uitgebreid bezoek aan IJsland en op de terugweg Faroer eilanden. Maar Corona kwam ertussen en heb ik eerst 5 dgn Texel geboekt, leuk eiland! En na de huisshow 4 dagen hotelhuisje in Bourtange en aansluitend 1 week in Aurich een heel huis “in the middle of nowhere” dus ook veilig.

Toen deed Denemarken eind juni zijn grens op een kiertje open en kon de IJsland reis ineens doorgaan. Op FB stond maandag een advertentie en dinsdag ben ik in Amersfoort gaan praten bij het Camper centrum. Daar bleek dat bij de prijs geen California was inbegrepen, zoals ik dacht, maar de reis was zo precies wat ik al had uitgedokterd dat ik in samenspraak met Michel, de reisleider, heb besloten om mee te gaan, en overal waar geen hutten op de campings zijn , neem ik een B&B. Dus ik lift mee!
Het is een leuke groep, 6 paren en 3 singles.

Het was even hard werken naast de huisshow om alle plekjes leuk te boeken. Met veel haken en ogen gelukt.

1. Boukje Abbink-Bruining:
    14 juli 2020
    Prettige nacht op.de boot
  2. Marjolein Groot:
    15 juli 2020
    Die garnalen deugden dus niet! Hopelijk nu weer lekker in je vel.
  3. Loes:
    17 juli 2020
    Helaas nog niet, maag speelt nog op
  4. Willemien:
    15 juli 2020
    Hi Loes ,
    Erg leuk dat je ook een prettig gezelschap hebt. Het maakt het reizen leuk! Heb je verkeerde garnalen gegeten . Oh jeh , daar kan je goed ziek van zijn.
    Nog een gezonde en inspirerende reis. !
    Veel plezier!