Hangende bruggen van Arenal

26 juni 2018 - Arenal, Costa Rica

Om 13.15 u werd ik opgehaald in hotel, kon net voor lunch een paar kippenpoten eten.

Om 2 uur startte de tour en, bijna uiteraard, ging  het regenen, dus Hurtigrute poncho aan. 3,2 km zware tocht, erg veel steile stukken omhoog en omlaag en dan weer de hangbruggen over de boomtoppen, wel erg mooi, en de gids liet ondertussen veel zien en vertelde van alles. Kikkers, slangen, kolibris, apen, 2,5 uur gelopen met stok als steun.

1. Boukje Buenk:
    28 juni 2018
    Bijzonder allemaal wat je meemaakt.
    Wij genieten met je mee.
  2. Jojo:
    28 juni 2018
    Da';s beter dan het boomkroonpad in Drenthe. Daar ben je uit voordat je aan het lopen bent... jammer.. Dit lijkt me schitterend. Pech dat het regende
  3. Marianne van Ravenswaay:
    1 juli 2018
    Fantastisch om te zien, Loes; prachtige route over die hangbruggen. Toch wel handig, die Hurtigrute-cape, en de kleur flatteert je!
  4. Truus:
    8 juli 2018
    wat ontzettend leuk van je verhalen meete mogen genieten .dank je wel