Even (80km heen en terug) een vissie halen.......

19 juli 2020 - Akureyri, IJsland

Vanmorgen lekker eerst mijn boek uitgelezen, was spannend. Uiteindelijk was het een vrije dag en ik zit in een mooi wellness hotel. Uitkijkend over de bergen en start en landingsbaan.

om 11,30 u de stad in alles bekijken, Rondwandelen , grote moderne kerk bekeken, en daarna de botanische tuin. Prachtig ! voorjaar hier.
Toen dacht ik: lekker visje zou me smaken! 40 km verder leuk dorp en ja met restaurant. Op weg erheen oude turfhuisjes bekeken en daarbij behorend kerkje.

in Gre

1. Alex:
    21 juli 2020
    Hi Loes, heb je het nu over de prachtige Hallsgrimkerk met dat werkelijk schitterende orgel? Heb je op weg zijnde ook de deurtjes gezien in de rotsen waarachter de 'trollen' wonen? Geniet van de reis, de vis (begin dus niet aan de gefermenteerde haai) en blijf gezond.
    Groet,

Alex
  2. Alex:
    21 juli 2020
    Vraagje, je schrijft boven je reisverhaal dat je in Reykjavik bent op 19 juli. Maar dan ben je ook, gezien het volgende verhaal ook in Akureyri en daar staat ook een mooie moderne kerk . . . ben heel benieuwd, hoor het nog wel. Gewoon blijven genieten!
  3. Loes:
    21 juli 2020
    Alles wordt automatisch ingevuld, ik moet het handmatig veranderen, en s avonds heb ik er geen zin meer in, te moe. Nu heb ik vandaag geen haast, dus ga ik tekst bij foto’s zetten
  4. Alex:
    22 juli 2020
    Hi Loes, mag ik je danken en je weer een mooie reis wensen . . . !