Donau impressie, kerst 2018

2 januari 2019 - Blaricum, Nederland

You are kidding:

’s morgens om 5 uur instappen in de bus bij hotel van der Valk Veenendaal op weg naar Passau, in de hal afgecheckt door de reisleider. In de bus me geïnstalleerd; jas uit enz. Merk dat ik 1 oorbel kwijt ben, alleen het achterkantje zat nog achter mijn oor. Ik kijk op - onder de bank, schud mijn jas en das uit, niets. Zeg tegen mijn buren: ik ben mijn oorbel kwijt en ik ga even buiten kijken, jas, das en tas achterlatend op de bank.

In de garage gekeken, naar boven met hulp van receptionist, niets, naar beneden en tot mijn grote verrassing .......Bus weg....😬 weer boven zegt de receptionist ......You are kidding....nee ik maakte geen grapje. En mijn noodnr zat in mijn tas .....in de bus.

in de bus merkten ze het snel en de bus is gekeerd en met een omhelzing en sorry van de reisleider konden we weer opnieuw beginnen.

1. Ingrid Busch:
    2 januari 2019
    Loes, we zitten hier op 2000 mtr. te schuddebuiken. Marian, Jos en ik.
    Heb je hem nog gevonden?
  2. Jojo:
    2 januari 2019
    Tsjee Loes...wat maakte je weer veel mee. Zo te zien ..schitterende reis gehad met muziek...dansensemble 😂🙏.Loes & ??..heerlijk eten.... kortom genieten. Heb je die oorbel deel2 nog gevonden???
  3. Loes:
    2 januari 2019
    Helaas geen oorbel bij terugkomst
  4. John & Fong:
    3 januari 2019
    Haha Loes, je weet het al weer spannend te maken voordat je weg bent! Nu gaan ze de hele reis op je letten! Veel plezier met varen straks.
  5. Boukje Abbink-Bruining:
    3 januari 2019
    Jammer van de oorbel Loes. Spannend en grappig verhaal. Je hebt het zo te zien erg naar je zin gehad. Heel veel gezien!
    Gelukkig weer veilig thuis?! Home sweet home.
    Tot later!
  6. Marianne van Ravenswaay:
    4 januari 2019
    Wat een verhaal, Loes! Je hebt weer een heerlijke reis gemaakt, zo te zien. Mooie foto's ook; ja, veel moois te zien daar! Wel jammer van je oorbel!