Dobberen in zee

27 september 2021 - Villasimius, Italië

Het is hier nog warm, smiddags loopt de temperatuur wel op tot 35 gr maar met behoorlijk wat wind is het lekker uit te houden, maar wel met 3-4 keer de zee in. Behoorlijk zout, want je hoeft niet veel te doen om te dobberen. Afdrogen is niet nodig, je waait zo droog. Tussendoor boek lezen.

Om 18.00 uur verzamelen voor bustour Cagliari by night met gids en na afloop gezamenlijk pizzadiner. 1,5 uur in de bus, prachtige kustweg, Cagliari door en ik werd naar het restaurant gebracht met Emma, het hondje van 1 van de deelnemers Petra. Heb niet meegelopen. Gaat redelijk met de pijn en diclofenac. Om 1 uur s nachts terug. Om 22.00 uur was het nog beredruk in de vele restaurants en dat op zondagavond!

Vandaag om 9 uur al gezwommen, onze auto’s staan bijna op het smalle zand/rotsenstrand. Daarna met Petra’s auto leuke weggetjes gereden, land schildpad gezien, en geluncht.

Boodschappen gedaan. en met 5 man een fles wijn van Michel soldaat gemaakt. Stuk kaas erbij, en daarna weer zwemmen. Zo komt je dag wel om. Morgen hebben we een lange rijdag, rechtstreeks 205 km, en dat is voor hier pittig.

1. Lizette:
    27 september 2021
    Van dat dobberen in zee krijgen we dan weer geen foto's ...🤣😅
  2. Ingrid Busch:
    27 september 2021
    Geen waterdicht fotoapparaat denk ik. Bovendien heb je het druk genoeg met dobberen….
  3. Marjolein Groot:
    27 september 2021
    Hé dobbertje, pas wel op je loodje en haakje dat je niet vast komt te zitten! Veel plezier voor morgen in dat heerlijke weer. Hier herfstig.
  4. Wil.uit N'sluis:
    28 september 2021
    Wat een mooie foto's, is echt genieten. Wens je veel sterkte met je 250 km. morgen en hoop dat je onderweg ook nog tijd heb om te genieten.
  5. Willemien:
    28 september 2021
    Hoi loes ,
    Volgens mij ben je weer je 18 tiende jaar het aan het herbeleven . Heerlijk nergens over piekeren en feesten . Wat een tijd was dat . Jij doet het dunnetjes over ! Nou ja dunnetjes !!! Je hebt groot gelijk . Geniet zo lang het kan . Met zijn allen aan de zee /eten/ dobberen en heel veel plezier 👍Ik hoop dat je de pijn kan onderdrukken door de medicatie . Niet te veel ! Wacht op het volgende verhaal . Door de inspanning zal je wel moe zijn . Nog veel fijne dagen !
  6. 29 september 2021
    Wat heerlijk om zo in de zee te kunnen "zwemmen" Loes. Ik hoor jou dat het met de pijn te doen is!