Costa Rica, Pura Vida, van 16-11-2022 t/m 8 -12-2022 rondreis

15 november 2022 - Blaricum, Nederland

Koffer gepakt, 13 kg, wil niet zo sjouwen, was al 16 kg dus vanmorgen overgepakt, kritisch op zwaardere dingen : eruit!

Japie zit al aan mijn reistasje, dus morgen mag hij weer mooie dingen zien. Maar eerst 12 uur vliegen

1. Niels:
    15 november 2022
    Veel plezier Loes! We kunnen niet wachten om mee te genieten van je avonturen :)
  2. Marjolein Spijkers:
    15 november 2022
    Goeie reis! Ik ga meegenieten via je blog!
  3. Jitske:
    16 november 2022
    Hallo Loes, goede reis en groeten aan Japie.
  4. Walter Colijn Travel Counsellor HUIZEN:
    Buen viaje señora Loes
    We houden uiteraard contact over deze reis en zo mogelijk over de toekomstige plannen
  5. Petra Delhez:
    16 november 2022
    Wat geweldig dat ik weer mee mag genieten van je reis. Heel veel plezier💋
  6. Gini van van Bokhoven:
    16 november 2022
    Heel veel plezier loes,en een fijne reis, fijn dat we mee mogen genieten.
  7. Boukje Abbink-Bruining:
    16 november 2022
    Goede reis en hmmm warmte.. geniet!!!
  8. Erna Jongbloed:
    16 november 2022
    Hele fijne reis Loes. Geniet van dat prachtige land.
  9. Ingrid Busch:
    16 november 2022
    Gossie, kind toch. Al weer op stap! Heel veel plezier wens ik je en dat doe ik tijdelijk nog vanuit Frankrijk. Liefs, Ingrid..
  10. John & Fong:
    16 november 2022
    Heel veel plezier Loes en koop vooral geen stenen als je koffer nu al zo zwaar is!
  11. Elske:
    16 november 2022
    Dat wordt een heerlijk zonnige verjaardag, Loes! Genieten!
  12. Jojo:
    16 november 2022
    Hoi Loes…hele fijne vakantie. Ik ga weer genieten van jouw reisverslagen. Maar ik vind Japie zielig…hij had toch een vriendinnetje ?? Mocht die niet mee
  13. Loes:
    17 november 2022
    Nee vriendinnetje hoort bij Anne, de dochter van Laura
  14. Kitty:
    16 november 2022
    Heel veel plezier Loes. En vast gefeliciteerd met je verjaardag. Genieten maar weer.
  15. Willemien:
    16 november 2022
    Tsjonge loes wat een mooie reis in het voor uitzicht . Wens je heel veel plezier . Ik ben herstellende van corona en alle prikken gehad . 4 dagen na de herhaalprik was het bingo . Op de dag van de herhaalprik was ik nog negatief .
    Dus heel veel genieten !!
  16. Willy Stokhof:
    Lieve Loes,

Je vindt het vast heel mooi daar, ben er geweest, mooie natuur, ga maar weer genieten, Wil Stokhof
  17. Marian:
    16 november 2022
    Nou Loes, ik wens je een goede reis en veel plezier, mooie dingen zien en meemaken daar. Ik ga je weer volgen via jouw reisverslag. Groeten, Marian
  18. Marjolein Groot:
    17 november 2022
    Wat een narigheid, moet je weer op reis !!! Doe voorzichtig en ga weer genieten .