Naar Corcovado, in the middle of nowhere

1 december 2022 - Dominical, Costa Rica

Gister een heerlijke leesdag gehad na de tocht met Leo, weer veel dieren gezien, havik, toekans, met die verrekijker/camera van Leo haal je de beesten wel heel dichtbij. Even tussendoor zwemmen en weer wat lezen. Vandaag om 7 uur weg, eind rijden, dan gaan we met bootje over de oceaan naar Corcovado voor 3 nachten. Koffers kunnen niet mee, alleen kleine reistas. Er is geen internet dus misschien geen Reislogger, ik ga het zien

1. Willemien:
    1 december 2022
    Bijzonder om al deze vogels zo van dichtbij te kunnen observeren . Prachtige beesten ! Wens je nog heel fijne dagen met mooie opnames !
  2. 1 december 2022
    Heel veel plezier: mooie boottocht en het eiland Corcovado, vast weer veel moois te zien.
  3. Jojo:
    1 december 2022
    kan wel zijn dat het veel regent, maar het is er wel schitterend. Je geniet volgens mij enorm. Ik blij...want maakte me zorgen na die rare oververmoeidheid van jou. Duurde beetje boel lang ...deze keer. Kom maar even bij...is heel verstandig.
  4. Marjolein Groot:
    1 december 2022
    Ben benieuwd wat je op Corcovado weer tegen gaat komen. Verstandig Loes dat je even “wat” gas terug genomen had. Wens je de komende dagen heel veel plezier !!!