Bastia, Cap Corse

5 september 2021 - Bastia, Frankrijk

Per bus met gids rondrit gemaakt. De vinger van Corsica gereden, maar eerst Bastia uitgebreid bezocht, zondagmorgen, 8 uur start, nog stil in Bastia. Helaas was de mooie kerk gesloten. Overal langdurig uitleg, af en toe leuk. Wel veel gelegenheid om mooie plaatjes te schieten…..en er waren markten, daar mochten we een 2x eenkwartiertje rondsnuffelen, etensmarkt en gemixte markt met veel kleding. Mooie blouse gescoord. En nog even een deel van een mis bijgewoond. Om 11.30 uur weer de bus in.

1. 6 september 2021
    Handig Loes zo'n rondrit met gids en bus zie je veel meer van de omgeving. Een kwartiertje rondsnuffelen is krap en dan toch nog gescoord, top!
  2. Marianne:
    6 september 2021
    Jammer dat de kerk gesloten was.Vanuit de bus zie je toch veel meer en je hoeft niet op verkeer te letten
  3. Boukje Abbink-Bruining:
    7 september 2021
    Heel intentioneel
  4. Wiggersb:
    Wat een mooie reis ik heb jaren geleden het hele eiland rond gereden aan één kant prachtige kusten de andere kant vlak ook het binnenland is prachtig veel plezier en