Afscheid van klein paradijsje, op naar het volgende?

4 december 2022 - Sierpe, Costa Rica

Om 8.30 vertrokken we weer. Daarvoor had ik al een pittige wandeling over het strand gemaakt. Boot vertrekt niet bij de lodge. Er waren wat schelpjes aangespoeld, dus bukken, afspoelen in zee en weer een stukje lopen. Ik had er meer dan 30 minuten voor uitgetrokken. En weer met 300pk scheren over rustige zee, 1/2 uur daarna de rivier op. Snel! We bleken ineens tijd over te houden en gingen zijslurfen in, beessies spotten. Een zwemmende mkrokodil werd bijna overvaren, toen een stel slapende monkeys die hun zondagsrust niet lieten verstoren door lastige toeristen. Een luiaard, paar leguanen die samen verder gingen, het is uiteindelijk zondag🤣. 1,5 uur later meerden we aan. Leuke tocht. Nu weer met bus verder

1. Edzo Jonge:
    Schitterend fotomateriaal Loes!
  2. Petra Delhez:
    Wat een paradijselijke reis‼️❤️‼️
  3. John & Fong:
    Prachtig!
  4. Marjolein Groot:
    4 december 2022
    Wat een pracht !!! Hier zijn toch geen woorden voor en wat zal je het straks gaan missen.
  5. Wil.uit N'sluis:
    4 december 2022
    Wat heb je met deze reis veel kleurige vogels gezien. Geniet er nog maar even van het is zo over en dan kom je in een koud kikkerlandje waar het koud is met een wind uit het noord- oosten dus nu erg koud maar is wel droog hier.