Om 5 uur precies in Pisa, mezelf een schouder klopje gegevenšŸ˜šŸ‘

2 september 2021 - Pisa, Italiƫ

NaĀ rustig aan gedaan te hebben Ā om 10 uur weg. InĀ Naturno eerst een Mpreis winkel gezocht om een bijzondere wijn uit deze buurt te kopen, Lagrein. Ben benieuwd!

het was vanmorgen lekker weer, buiten ontbijt en in de loop van de dag werd het 32 gr dus open raam, is erg vermoeiend veel lawaai. 1e uur nog 2 baans daarna de autobaan op, en dat schiet wel op. 1 lange stop gemaakt en 1 korte. Veel tunnels en veel wegversmallingen.

op de camping waren al veel mensen van de groep. Eerst bijkomen 478 km, water drinken want dat doeĀ ik overdag nauwelijks, alleen druiven en tomaatjes eet ik. Daarna heerlijk gezwommen en een rondje voorstellen erna. Om 7.15 geen zin meer in koken dus naar restaurantje hier op camping. Ben benieuwd.

Fotoā€™s

1. Nienke Hoefkens:
    2 september 2021
    Hallo Loes! Van mij ook een schouderklopje voor je prestatie om die vermoeiende reis naar Pisa alleen te volbrengen! Onderweg zelfs nog heel lastig om een camping te vinden voor je ā€œCampertjeā€ Ik zie je ook als een 2e Floortje Dessing met jouw reislustigheid!! Ik doe het je zoals velen van ons niet na hoor! Geniet nu van je reis over Corsica en SardiniĆ« en alvast veel dank voor jouw mooie reisverslagen waarvan we steeds weer genieten. Bon Voyage en blijf gezond, liefs en groetjes Nienke.
  2. Loes:
    Dank je wel Nienke
  3. Caroline Bink:
    2 september 2021
    Ha Loes wat een mooie reis complimenten hoor!
    Werd even door heimwee overvallen, heb 5 jaar in Merano gewoond dus ken de omgeving daar heel goed, inclusief de heerlijke wijnen zoals de Lagrein.Je bent toch een dappere meid om dit alles weer te ondernemen en nu Corsica ook een prachtige ervaring , kijk uit naar je volgende avontuur en toch ook fijn dat je nu met een groep bent.Heb het goed en geniet maar fijn van alles
    Groetjrs
    Caroline
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    Kanjer
  5. Willemien:
    Ha loes ,
    Dat is snel gegaan . Je ligt waarschijnlijk
    Al op een oortje te dromen wat er zal komen . Morgen het hele gezelschap compleet . Geniet ervan ! Fijne reis en veel reis plezier !
    Willemien
  6. John & Fong:
    3 september 2021
    Dat schiet lekker op zo, wat heb je al een kilometers gemaakt! Ik hoop dat het een leuke ploeg is Loes, veel plezier.
  7. Marian Verdurmen:
    4 september 2021
    Geniet van je avonturen Loes.
    Wou dat ik er bij was!
    Be careful!