3 uur durende vaartocht langs alle kleuren lava en graniet formaties

9 september 2021 - Porto, Frankrijk

Met 12 man op een rubberboot met 2x 250 pk motoren, en hard dat het ging…62 km/u sprongen we op/over het water, ik zat 1e rij en die klappen op het water voel je behoorlijk. 2 handen vast. Maar bij de lava velden gingen we heel langzaam. Wonderlijke formaties, moest aan Zion en Bryce NP denken in Utah USA. Veel grotten en spelonken waar we als kleine boot makkelijk invoeren.

andere kant van de baai zijn rode graniet formaties, veel 6 zijdige zuiltjes zoals de Giants Causeway in Ierland. Hier hebben we de zonsondergang afgewacht.. en toen in volle vaart naar de haven terug. Om 19.45 weer binnen en daarna zijn we met 9 man gaan eten.

1. John & Fong:
    10 september 2021
    Wat een actie Loes, racen met een boot is toch meer voor jongeren? Geen wonder dat jij meegaat, eeuwig jong van geest! Grote bewondering voor je tv optreden, wat deed je dat knap. Wij hadden dat bot aan de 1e verkocht, klasse!,!
  2. Marjolein Groot:
    10 september 2021
    Geweldig zo’n tocht. En zo’n boot werkt als de trilplaat van Connie van Breukhoven, je wordt er hartstikke slank van. Maar zonder dolle weer indrukwekkende foto’s!
  3. 10 september 2021
    Wat een prachtige rode en andere gekleurde rotsen lijkt wel wat weg te hebben van de Grand Canyon daar hebben de rotsen ook van die mooie kleuren. Bijzondere belevenis met zo'n boot.
  4. Willemien:
    10 september 2021
    Gelukkig dat je maar geen last hebt van zeeziekte . Je voelt je maag ook behoorlijk.. stoer hoor !
    Resultaat een prachtig stukje natuur
    weer gezien . Volgende reis alweer aan het voorbereiden ? Geweldig wat een energie !
    Het was leuk om je zo te zien op tv . Met een boeiend verhaal . Je deed het fantastisch en een leuk bedrag kunnen onderhandelen . De whisky was wat magertjes 😀😀 Tot je volgend reisverhaal!
  5. Marian Verdurmen:
    10 september 2021
    Doet mij denken aan Vietnam waar we ook door rotsen en spelonken voerden met een klein bootje! Genieten Loes!!
  6. Caroline Bink:
    10 september 2021
    Genoten van je foto's wat prachtig en ook van "onschatbare waarde" knap gedaan je bent bijzonder!
    Kan me voorstellen dat de boottocht enerverend was maar dik de moeite waard.
    Op naar de volgende uitdaging.
  7. Kitty:
    10 september 2021
    Hoi Loes. Wat maak je weer geweldige dingen mee.
    Ziet er allemaal heel indrukwekkend uit. Wat zal jij genieten.
    Heb je gezien op TV erg leuk en lucratief.
    Nog veel plezier en geniet.
  8. Herman:
    spectaculaire beelden
  9. Wiggersb:
    10 september 2021
    Wat een prachtige foto”s kan me dit niet herinneren van ons bezoek jaren geleden geniet van het prachtige land
  10. Alex:
    Hi Loes,

Heb je gezien op tv, jofel, en heb het programma natuurlijk opgenomen, tot gauw, Alex