209 km schooieren door het zuiden van de Lofoten

24 juni 2019 - Henningsvær, Noorwegen

Van Moskenes, waar ik een slaaphok had, tot Henningsvaer is 120 km en ik heb er door alle zijweggetjes te nemen 209 van gemaakt. Het weer is halen en brengen, 8-11 gr, buiten zitten is er niet bij en mijn auto is lekker warm en comfortabel .....dus rijden maar en 5 m rijden en weer een foto, het is hier zo mooi....! Ondanks de regen.

verder bezoek aan een zalmkwekerij met proeverij, dat laatste was lekker, de zalmkwekerij weinig aan. Op het zuidelijkste puntje ligt dorpje A, dat is een plaatje. Lekker koffie met aardbeipunt genomen in het enige café-restaurant-hotel.

en de foto’s spreken boekdelen

1. Willy Stokhof:
    24 juni 2019
    Weer leuk om te lezen, jammer van het weer. Ik was juni ook op de Lofoten, winters weer en ik vond het daar zo desolate en gloomy.
    Je hebt steeds goede onderkomens, krijg ik de indruk, goed uitgezocht en gepland van te voren.
    Hier is het bloedheet, morgen, meen ik, 34 graden, maar dat zul je van andere ook wel hebben gehoord.
    Ga zo door, je bent lekker bezig. Willy
  2. Elske:
    25 juni 2019
    Een boeiend foto verslag, Loes !
  3. Cyrilla Dimitroff:
    25 juni 2019
    Wat is het gezellig om jou te volgen op avontuur. Mooie foto’s weer Loes! Doe voorzichtig. Groetjes, Cyrilla
  4. Willemien:
    25 juni 2019
    Jammer dat het weer niet mee zit . Maar tsja dan had je naar een ander oord moeten gaan . Deze hitte hier vind ik ook niets . . Nu kan je er tenminste tegen kleden . . Buitendat zie je prachtige natuurschoon. Je zit al erg noordelijk. Een echte globetrotter ! Knap hoor !!
    Geniet van de natuurschoon !
  5. Wiggersb:
    25 juni 2019
    Jammer van het slechte weer het is er zo mooi al die houte huisjes en de kabeljauw die te drogen hangt ik wens je verder mooi weer warm en geen regen
  6. Boukje Abbink-Bruining:
    27 juni 2019