Terugreis naar San José via Sarchi

4 juli 2018 - San José, Costa Rica

Via Google maps terugreis gepland ,Sarchi was een omweg van 1/2 uur, maar helaas: drukte, bergen en regen waren spelbrekers, werd 2 uur om.

Sarchi is al meer dan 50 jaar een kunstenaarsdorp met prachtig schilderwerk in

Mandala vorm en houtsnijwerk kunst, oa meubelen, als ik hier woonde kocht ik deze meubelen!

Rest van de reis: zwaar, zoeken, regen, files, en blij dat ik met wat hulp om 3 uur in hotel was! Total loss. 6,5 uur rijden incl.lunch!

1. Jojo:
    5 juli 2018
    Zwaar, maar schitterend. Super mooie reis.
    Happy Landings op Schiphol
  2. Alex:
    5 juli 2018
    Welkom thuis!
  3. Jos:
    Lieve loes...een aantal updates gemist van je omdat ik het huwelijk van dochterlief had en her en der weinig internet! Hoop je nu weer te volgen! Wat naar dat je buikgriep hebt ...hoe beroerd Kun je je dan voelen !! Sterkte!!
  4. Hanneke:
    6 juli 2018
    Sterkte! Goede thuisreis en welkom in Nederland gewenst!
    René en Hanneke.
  5. Marianne van Ravenswaay:
    8 juli 2018
    Net even je updates van de afgelopen dagen gelezen. Wat een veelzijdige, interessante maar vooral bijzonder mooie reis! Dank voor het inkijkje hierin en de mooie foto's. Een behouden terugreis gewenst! Hartelijke groet, Marianne.
  6. Truus:
    war heb ik geweldig genoten van je reis en de daarbij behorende verhale